sâmbătă, 8 decembrie 2007

Stelute..verzi

Am auzit ca poti sa cumperi o stea. That's right, folks, o stea, si nu vorbim despre stelutele de plastic fosforescent care se lipesc pe tavan sau de cele de la mare, ci despre STELE, stiti voi, heliu, hidrogen si milioane de grade Celsius. Doar ca...

Ei, ok, e vorba doar doar de numele stelutei, ca inca nu avem agenti imobiliari care se ocupa de spatiul galactic. Si... numele ales va aparea intr-un catalog obscur, nicidecum in vreun document oficial al institutelor astronomice. Daaar.. vorba e... ca poti cumpara o "stea"! Ca economist, trebuie sa recunosc ca nu e rea afacerea.



*later edit: In definitiv, exista iluzii si mai scumpe, si mai fragile, si mai transparente decat asta... So why not?



2 comentarii:

sylphidess spunea...

devreme ce de multa vreme vad stele (mai mult sau mai putin verzi)n-ar fi o idee rea sa imi si pun si eu numele pe una (la figurat), din snobism evident:P

ViSuRi DulCi spunea...

interesanta ideea...Stelutze verzi..cu toate ca nu am mai vazut (sau am mai vazut) e interesanta poveste..cred k ultima data knd am vazut "stelutze verzi" a fost knd mi`am spart capul...auu ce a durut...sincer nu mai vreau stelutze verzi :)) :))